Met een paranoïde blik keek Ethan naar de klapdeuren van het restaurant en besloot via de achterdeur naar buiten te gaan.
- Ik heb haast Aaron. Ik heb nog heel veel te doen. Ik spreek je wel.
- Ethan, neem de doos mee! Die moet zo snel mogelijk afgeleverd worden.
- Ja, natuurlijk.
Ethan was bang en zijn tanden klapperden. Dat gevoel kwam terug. Het gevoel van onmacht dat Ursula in hem had achtergelaten. Ondanks de harde indruk die Ethan gaf aan mensen, was hij een zachte persoon die makkelijk gekwetst kon worden. Ursula had het weinige vertrouwen dat hij had kapot gemaakt. En nu was het voor hem moeilijk om zich open te stellen. Zelfs voor Aaron.
Hij kon het idee niet uitstaan dat Aaron zijn zwaktes kende. Hij was altijd een man geweest die niet geliefd was en dat kon hij wel accepteren, maar Aaron maakte hem gevoelig en dat kon hij niet verdragen.
Hij verliet het restaurant via de achterdeur. Buiten stond zijn auto. Hij stak zijn sigaar weer aan, deed het portier van de auto open, startte de motor en zette de radio aan. Al Di Meola speelde Mediterranean met Paco Pena en John McLaughlin. Hij zat achter het stuur zonder te bewegen en keek naar buiten. Een pijnlijke prik stak in zijn hart. Hij begon te rijden en de wind kwam via het raam binnen terwijl hij in de warme nacht wegreed.
Hij verdween in de verte in zijn trouwe oude auto.
How good is your Dutch?
28 questions on Dutch language and culture
Click here to test your knowledge.
During the lessons we are, of course, sensitive to cultural differences. It is often not just a question of how you say something, but what you say in which situation!
If you are interested in any of the Plezier in taal courses, please send an email to mail@plezierintaal.nl or call me on 06 (31) 16 51 00 78 for further information.